jordens undergång!

vi kommer dö!
haha jag vet att jag är lite efter, men idag fick jag reda på att jorden kommer gå under 2012.
jag har inte fattat att denhär nya filmen 2012 handlar om det, men idag berättade viktor och dom de för mig. haha jag är fan seriöst rädd.
jag har läst lite på internet nu om mayafolket och det som viktor och dom snackade om, och det står att dom kan räkna ut alla katastrofer som ska hända genom stjärnorna och lalala, och att dom har en kalender som tar slut 23 december 2012. på endel sidor står det 21 december, och endel 23 december, men aah, man vet ju inte säkert. jag tror på 23... iaf, så ståre typ att månen kommer hamna exakt framför solen, så den inte kan lysa på jorden, och då kommer det bli massor av naturkatastrofer och typ sånthär meteorregn ja ni vet typ eldklot(?!), och sydpolen och nordpolen kommer förflytta sig, och hamna någon annanstans. det stog även att det var någon planet som kretsade i vårt solsystem som kommer hamna mellan solen och jorden, och det kommer bli katastrofer. den 15 maj 2012 ska man kunna se planeten härifrån, för då kommer den vara så pass nära jorden. om jag ser den då, då kommer jag faaan bli asssrädd alltså.
mayafolket har ju tydligen aldrig haft fel, såå, antagligen kommer jorden gå under.
jag är glad att jag iaf hinner bli 18 år :))) men kul att man inte hinner skaffa barn eller gifta sig eller nåt.
okej, jag har blivit knäääppp?!?!?!?! haha nej men seriöst, jag tror fan på dethär.
och vare sig det kommer hända eller inte, fatta hur jävla många som kommer ta självmord alltså, sickt!
men jag är rädd!

läs denhär bloggen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0