kärlek

jag vill ha någon som kan göra så att jag känner mig trygg i hans armar. jag vill ha någon som överraskar mig. någon som kommer hem till mig oväntat, eller möter mig när jag slutat skolan. någon som pussa mig på pannan och säga att jag är världens finaste. någon som kan hålla mig i handen. någon som kan skicka ett gulligt sms helt plötsligt. någon som gör så att det pirrar i kroppen. någon som killar på min rygg på nätterna. jag vill ha någon som gör mig kär och lycklig, som alltid finns där. som man kan mysa med när som helst, och som säger; jag älskar dig! som tar mig för den jag är. varför finns det inga såna underbara killar nånstans? jag vill hitta min prins!


Kommentarer
Postat av: sofia

hihihi, jag har hittat min prins<3333333333333333

2009-11-09 @ 21:20:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0