KENZA

om det är nån jag skulle vilja byta allt med, alltså liv, utseende och allt såntdär så äre fan kenza alltså. hon är banne mig perfekt, och hon har vääärsta lovley livet, verkar det som iaf. alltså, hon är fett känd, men ändå inte öööööverkänd så hon har såhär paparazzis och ööööverjobbiga faaans efter sig (vad jag vet iaf....) och hon typ jobbar för mtv och träffar huuuur kända kändisar som helst, och hon är ung och rik, hon har flyttat hemifrån, och dessutom är hon hur snygg som helst! vilken tjej vill inte vara henne liksom? ursnygg stil, och kan shoppa typ all the time. jag skulle inte tacka nej till att byta liv med henne iaf.
hon verkar såhär fett mogen men ändå typ asssskön tjej som också larvar sig. ah kenza är fett coooool iaf, och har fan bästa bloggen! allt för mig, tjohej :)))))


typ såhär: hej helt vanlig dag, har bah blivit fotad helt normalt men ändå assssötaste och allt.
jag är fääääähttt avis säger jag bara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0