lill-lördag!

blev totalt typ chockad idag när vi fick sluta tjugo minuter tidigare idag... från historian!!!!! vi har ju värsta dampläraren där, sen hon bah sa att vi skulle ställa upp stolarna och shit, så alla typ kuta innan hon skulle hinna kolla på klockan typ, haha. nej men aah, de va assssnaize iaf :))))
dagen var låååång och trist, och jag va dödstrött, men jag kämpade, och nu är jag hemmaaaaaa!
ska ner och fixa nånting nu?!?! sen typ käka tror jag, och sen ska vi åka och hämta min tele :))))) wiiiihhuuue, är såååhäääääääääääääääääääääääär happy, gånger driljarder ä:n till :D då är jag glad alltså!
meeeehn, kanske får en ny modell tom, men inte säkert :o jag hoppas på det iaf. verkligen!
pannkakor till middag idag!!!! gud vilken underbar eftermiddag, höhö.
fast måste plugga historia sen :(((( men det ska jag inte tänka på nu så jag förstör den glada stämningen. nu ska jag hoppa runt lite i huset och sjunga glada sånger så alla andra blir lite smått irriterade, hihi. pööözzzzzz


Kommentarer
Postat av: ELLEN :D

PANNKAKOR TILL FOLKET !!

2009-11-04 @ 17:18:16
URL: http://ellenochvickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0