lovley

jag säger tja tja tja tja tja tjaaaaa på er!
dagen var tyyyyyp awesome fast jag var dead imorse. inte naize, men tvingade upp mig själv. började klockan nio trots allt. vi har temavecka nu, så idag jobbade vi i grupper (= jag amanda patrick och mattias) och vi jobbade asssssgoodie. flitigt hela dagen, nio - sexton, med 45 minuters lunch. vi var grymma. imorn ska vi fortsätta.
iaf efter skolan gick jag viktor martina och nina till donken och köpte oss lite cheesburgers. yummie. jag var dööööhungrig, så det satt gott i magen! kom typ hem för ett tag sen. fett ovärt att sluta fyra liksom.
men nu ska jag hare asssskul på någe sätt, vet inte hur :o joooo, jag ska kolla paradise hotel!!! :)))))))
puss!



en bild från london!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0