onödigt

hihi jag sitter fortfarande vaken i sängen vid datorn och kollar teve. jag som skulle soooooova. men jag har nåt fel, tyyyp, seriöst. jag kan fan inte sova tidigt. assssskumt juuh. men ska snaaaaart stänga av datorn iaf, och seeen ska jag lägga mig och kolla notting hill. coooolt vah?! yeppi
smsar med söta linus gör jag också, och det är alltid lika trevlans. göllesnutt är han!
jag måste åka totalt ensam imorn till skolan, för johannis har superduperlång sovmorgon :(((( kul för henne iaf.
haha kom på att jag längtar lite tills det blir is och halt ute, så man kan skratta åt alla som ramlar på rumpan. hahaha! jag hjärta is, på alla sätt. alltså, åka skridskor på, äta, och titta på folk som ramlar.
men detta var allt för mig!!!!!!!!!!!!!!


haha asssssötaste. sötare får ni leta efter väldigt länge, eller hur?!?!?! :))))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0