onsdag

tjuuuuee breeeeh dudes! idag blev jag väldigt upprörd på samhällskunskapen. haha alltså väldigt väldigt.
vi fick läsa en artikel, där nån hade interjuvat tre blattar från rinkeby om en gruppvåldtäkt som hade skett på en svensk fjortonårig tjej i rissne. och alltså, om man inte är rasist innan man läst dendär så blir man det efter, seriöst. dom fyra killarna satt först och sa att dom va arga på dom som utfört våldtäkten, men sen sitter dom och säger att det inte är lika fel att våldta en svensk tjej som en arabisk tjej, för vi har redan knullat!!!!!! eller att man kan kalla oss svenska tjejer sönderknullade. alltså fyfan va jag va sur. att dom sitter och säger så till tidningen, jävla blattejävlar. allvarligt, blir så jävla lack på såntdär alltså. jag umgås med utländska och många kan vara riktigt trevliga fastän typ alla har fördommar mot dom, men när jag läser såntdär så blir jag så jävla sur. äckligt åt dom. dom kommer ju hit och och knullar svenska tjejer, men sen kallar dom oss horor. (ja, en kille sa det) varför ens bo i vårt underbara land då?!??!?!? åååh vad sur jag blev.
iaf, dagen annars va väl okej. hade utvecklingssamtal, gick bättre än jag trodde, haha. har ju fått ig-varning i historia, men mamma verkade inte se det, hihi.
men snart blire dinner sen kommer johannis hit och hjälper mig att packa, och så ska jag plugga också!
hoppas er dag har varit trevlig :))))

Kommentarer
Postat av: sofia

fuck off äckliga jävla blattejävlaaaaar :O

så jävla skabb dom är! vafan tror dom att dom har för rättigheter egentligen! verkligen trycka ner och kränka tjejer asså, jävla muslim idiooter!



typ knullar sönder en brud för att kunna kalla henne hora!??!?!??! wtf liksom!

2009-11-18 @ 19:08:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0