sjukling

har pluggat och kollart bert sen sist jag skrev, och nu kollar jag svensson svensson. så jävla sköna filmer båda två, haha. ska iaf fortsätta plugga lite nu. tråååååk, men måste.
skööönt iaf att det är torsdag imorn och sen fredag :)))) assssnaize.
och på fredag äre bah en vecka kvar tills..... jag gör vadå??!?!?!?! hihi vet ni?
rätt svar får en puss! ja alltså, tråkigt med länkning som alla andra, tycker ni inte?!??!! ah ni kan få det också, och en puss. så gissa på nu. det är nåt assssskul iaf :))))



såhär sötaste är jag fastän jag är sjuk! :)


Kommentarer
Postat av: Li

Haha det var inte mycket man såg :S

2009-11-11 @ 17:01:27
URL: http://takemyplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0