tisdag

hej fellas! sitter och dricker te, käkar granatäpple och har nyss duschat. haha sov lite innan också, va sjukt trött.
skoldagen började najs, med rättegång. det va lite kul, fast fett tråkigt fall. typ misshandel, fast det va egentligen bah en bitchslap, men aja. roligare än lektion iaf, haha och man kunde ju garva lite åt blatten som inte kunde snacka ordentligt, haha. när vi kom tillbaka till skolan hade vi nåt engelskatest, och sen lurre. ääääckligt som satan. sen historia, och sist samhällskunskap. där jobbar vi med terrorism så vi hade datorer, men alla satt bah inne på facebook, hihi.
efter skolan åkte jag och johanna till stan och snackade galet om allt vi missat om varann, skööööönt. det va skönt att prata av sig med henne, även om det var mest roliga saker för mig att berätta :))) men hon måste ju veta allt om mig, sådeså. vi gick runt och kollade, hon köpte jeans och sen drog vi hem typ.
nu ska jag kolla simpson och läsa lite historia!
puss å hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0