trist!

hej! drog hem lite tidigare idag från skolan för jag mådde inte bra alltså. hade huvudverk, och sen började jag må illa :(((( inte kul nånstans. ellinor va typ också sjuk, så hon drog också hem. vi träffade louise sötnos och hennes fem kompisar i centrum, och snackade lite med dom medans vi väntade på tåget. trevligt folk, höhö.
hemma somnade jag typ direkt och sov asssslänge. det va superskönt, men kommer dock inte kunna sova ikväll då :/ käkade middag och sånt, och gick på lång promenad med mamma och milton. det va skönt.
nu dricker jag te och myser lite, och ah, det va typ min dag lite kortfattat.
har inte så mycket blogglust idag, därav dålig update och så.
men hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0