u like it

Ditt namn? Caroline maria louise Nylén
Födelseår? 1993
Hur Lång är du? 162
Spelar du något instrument? neppi
Dina första tankar när du vaknar? ååh vilken häääärlig morgon
Vart befinner du dig just nu? I min säng <3
Biter du på naglarna? neppiheppi
Vad har du för färg på trosorna/kalsongerna? vita
Har du några husdjur? världens sötaste hund :))))
Är du singel? jaaaaa :/
Vem är snyggast? jag såklart ?!!?!?!
Vem vet mest om dig? sofia lindroth <3
Vad vill du ha just nu? jag vill ha en snygg kille bredvid mig i sängen och asssssmkt pengar
Ditt mål i livet? bli rik på ett eller annat sätt, och gifta mig med dööösnygga killen
Rädd för? alla äckliga kryp och reptiler eller vafan de heter, och typ mörker, äckliga män och lalala
Hur gammal är den äldsta person du kysst? 19 tror jag
McDonalds eller Burgerking? donken forevaaaaah
Sjunger du? lite för ofta, haha
Vad har du för skostorlek? trettioåtta/trettionio oftast
Vill du gifta dig? klart
Kommer du överens med dina föräldrar? inte alltid
Skor du hade på dig idag? höhö uggs
Vad sover du i? för lite :$
Kläder du har på dig? rooooosa
Favoritårstid? sommaren
Favoritmat och dryck? pankisar, cheeseburgare, och cola
Hur svarar du i telefonen hemma? hej det är caroline som talar
Hur svarar du i mobilen? tjuuuueee breeeeeh broehoe
Sov du ensam inatt? neeeeppi :)))))
Vad gjorde du kl 08 imorse? sov så sött bredvid johannis <3
Vad var det senaste någon sa till dig? haha typ godnatt
Druckit idag? cola
Vad är det för väder hos dig nu? mörkt iaf :o
Godaste glassmaken? ben & jerrys
Drömmer du mardrömmar? inte ofta :)))) peppar peppar ta i trä *knacka tre gånger i pallen*
Favoritklädsel? det killar gillar
Favoritgodis? choklad
Hur många kuddar sover du med? tre, alltså en bauta och två vanliga
Längtar du mest efter just nu? kärlek, närhet, mysa
Vad luktar det nu om du sniffar lite? hela jag doftar ljuvligt
Saknar du någon just nu?om jag gör
Snus eller cigaretter? naaaaada. eller jo, hellre röka, fast helst inget
Vill du ha barn? ja tack
Längtar du till din nästa födelsedag? jaaaaaaaaaaa, den är snart :D
Är du blyg? hahaha, om jag är blyg? inte det minsta
Tycker du att du har fin dialekt? stockholm = ingen dialekt :((( (folk tycker jag snackar liiiidingö, men de håller jag inte med om)
Tycker du om fester? när jag är där så blire kul
Tycker folke du är snygg? folke? jahaaaaa folke. jaaa men yummie på folke. riktig pudding alltså.
Har du använt någon hårprodukt idag? ja, schampo balsam
Vad har du för planer till helgen? imorn blire dans, sen ären slut :(((
Vilken åldersgräns tycker du det ska vara på systembolaget? 16 :)))) eller okej, iaf 18 dah
En bra film? alla hans ex
Vem får en kram? alla som vill, och alla vill, så alla får
Vem får en puss? läs över. nej men neee, alla gulliga och snygga som vill får
Sprit, cider, vin eller öl? sprit, om man blandar det, och cider är yummie
Hund, råtta eller katt? råttor är coooola, jag skulle vilja vara en råtta helst
Tycker du om din pappa? ja när han är snäll
Bajsar du på testet? nej, bara i toaletten :))))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0