(Y)



- helg och lov! så jävla lovley att vara ledig från skolan och hinna träffa kompisar och ha kul och njuta av livet, för det har man ju inte tid med fem dagar i veckan....

- mobiltelefon! så jävla smart uppfinning. jag tackar den som uppfan den med tusen miljarder pussar och kramar. det finns inge bättre. jag skulle aldrig klara mig utan den. jag dööör när jag inte har min tele, haha. är seriöst beroende av den. love it!

- shopping! att shoppa är det bästa som finns. man tackar aldrig nej till lite xtra cash att spendera på söta toppar, snygga klänningar och balla skor. det är bästbästbäst. man blir ju assshappy och har något att ta på sig dagen efter. stor + för det.

- cola! det finns ingen godare dricka än cola alltså. tack du som uppfan coca cola! passar till allt, i alla lägen.
måste påpeka att donkens cola är allra bäst, med mkt is <3



- november månad! det händer aldrig mkt roligt i november, och vädret är ju inte ens nåt att tala om. det är aldrig naize. så äckligt väder så man bara vill kasta ett lasso runt solen och dra den jävligt nära lilla sverige!!!! usch och fy på november. kan lika gärna tas bort!

- killar! alltså är ingen feminist här eller så, haha. finns massa killar jag älskar, och killar behövs, på alla sätt, men just nu får dom fan flera tummar ner. finns ingen kille som varit normal på sistonde. dom har bah vart egoistiska och.... kåta? okej, de har väl alla, men jag menar bara att dom har inte brytt sig om våra känslor. men antar att alla blir lite cepe i november?!?!??!

- väntjuvar! varför kan inte folk hitta egna vänner? klart det är kul att man kan ha gemensamma vänner och lalala, men när man tar vänner ifrån en, de är fan dålig stil? och lite töntigt att lägga till någon annans vän som man aldrig ens träffat eller snackat med på facebook.... aja, låter konstigt att skriva här, men gillar det bara inte. hitta egna vänner vafan!

- läxor! ja, ni vet säkert redan min åsikt från inlägget innan, och jag tror dom flesta tycker samma sak så, behöver nog ingen förklaring här!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: adam

lov är fan de bästa som finns



http://adamlagerstrom.blogg.se

2009-11-16 @ 16:10:44
URL: http://adamlagerstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0