091005

cha! idag blev det väldigt sen update asså, tyvärr!
har precis vart ute och lekt massor med milton i dunjacka mössa och fingervantar. fuck vad det är kallt. mina fingrar är isbitar, kan ju knappt skriva här.
skoldagen va okej, rätt kort. två långa lektioner och sen den sista kollade vi bah film. skönt.
efter skolan drog jag terése ellinor och nina till subway och dom käkade, och sen drog vi till ica och handla lite candy. nina drog hem och jag ellinor och terése gick till donken och satte oss och chilla i dom cooola fotöljerna. nääääize! snackade om allt mellan himmel och jord, läääänge. haha mest killar iofs (a) de gillar vi.
sen drog terése till träning och jag och ellinor tog tåget till tumba. fyfääähn va vi garva asså, hahahaha. ellinor är så kul!!!!!! hon tog tåget tillbaka direkt eftersom hon skulle möta sin kompis, och ja åkte hem.
gjorde inget typ. nu måste jag vråååååålplugga asså :(((( stackars mig.
ska nog fota dagens outfit först, om jag hittar kameran. sen ta en skön dusch och hoppa i mjukisoverallen, koka lite te, hämta lite.... nötter tror ja :))))) och ja, sen pluggisch dåra. de blir väl vid tio då. haha nej skoja. men skriver senare faktiskt!!!
hejs!

Kommentarer
Postat av: ELLEN :D

du kan kalla mig ellen babe ;d

2009-10-06 @ 01:34:55
URL: http://ellenochvickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0