alla älskar rubrikerna!

hyvää huomenta felloooows! sitter här vid datorn och käkar macka med oboypulver på, och dricker oboy. yummie!
brukar aldrig hinna käka frulle, men imorse vaknade jag kvart över sex och va typ jättepigg fast jag somnade runt halv två inatt, såå då steg jag upp :))))
varför jag somnade så sent var delvis för att jag låg och smsade med en söt pojke, men också för att jag har börjat hosta!!!!!!!!!! inte kul alls säger jag bara. fyyyy för det. jessica som har smittat mig säkert. hihi men skyller inte på henne :)))) som vi sa, alla åker på det nångång. bara att knarka halstabletter dåååra.
men ändå, buhu, trodde jag skulle klara mig undan detta!!!
och fett ovärt att jag stog och gjorde mitt hår ännu mer slitet och slösade bort en kvart av min morgon genom att platta håret, när det ändå regnar!!!!! kul att de kommer vara krulligt som negerhår när jag kommer till skolan. okej kanske inte då, men lite vågigt iaf. och det ogillar jag mucho. hellre krulligt då juh nästan. fast helst platt, men de får jag ju inte ha :(((( kanske ska stoppa in allt i en mössa, plus paraply. då blire inte blött, och så är man fett snygg och fashion också. gillar att se ut som en kille. fett inne!
men nu borde jag gå och borsta gaddarna och göra lite andra saker. okej, kanske inte. jag sa det bara för att jag inte har nåt mer att skriva, höhö. men borsta gaddarna ska jag, men min buss går om fyrtio minutos, så behöver inte börja ännu. om typ fem minuter räcker, då blir jag klar i tid :)))) (ja jag borstar tänderna länge)
tyvärr får ni ingen bild av mig nu för jag är för snygg för att visas. egentligen tyckte mamma att jag skulle stanna hemma för att jag va så snygg, men jag känner att jag inte vill missa så mkt :))))
heipa och mussmuss!

ps. JAG GLÖMDE SÄGA ATT JAG ÄR FÄÄÄÄÄHTT COOOL, OCH GRATTIS TILL MINA DAGISBÄSTISAR JOEL OCH LINUS (som är twiiiniiis) SOM FYLLER SEEEEXTON ÅR IDAG. GRAAAAAAAAAAATTIS :)))))) GÖLLEPUSS PÅ DOM FÖR ATT DOM ÄR SÅ SÖTA OCH LIKADANA :$ ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0