älskling! <3

du vet vem. om BÄÄÄÄROOOOHW.:

älskling bästaste vän!
du är så jävla vacker vet du det!??!??!? nu vet du. asså jag älskar dig så grymt jävla mycket, du fattar inte! jo det gör du, för jag vet att du älskar mig lika mycket tillbaka. det är så fucking underbart. tänk va synd det är om ALLA andra som liksom inte har en kusinsolumate, fett hemskt asså. mitt liv skulle inte vara nånting utan dig. man skulle ju gå runt och va ständigt halv, fattar fan inte hur folk pallar leva så..... hihi men just därför känner jag mig så obeskrivligt lycklig över att jag har dig. tack för att du finns babydoll! du är dockan som alla ville ha, men som bara jag fick. stackars alla. hehe (a). glöm aldrig; hoppar du så hoppar jag. hans i hand fårlaif älskling. hjärta på dig!


dendär uuuuurgulliga kommentaren fick jag av världens bästa vän igår. asså seriöst, hur söt får man vara? kan man hitta någon gulligare? såntdär blir man asssglad av, men samtidigt lite tårögd, bara för att man fattar hur mkt man älskar henne, och hur lycklig man är som har henne. hon är verkligen världens bästa vän. hon finns där, jääämt, hela tiden, no mather what, precis som det ska vara. vi delar allt med varann. lycka, sorg, kärlek, allt ni vet. alla hemligheter. jag har ingenting som inte hon vet om mig. jag kan berätta allt för henne. jag litar på henne till tusen. det finns ingen bättre ´än henne. hon känner mig bättre än alla andra på jorden. hon vet allt om mig, allt!
vi har kännt varann sen födseln, vi är kusiner. vi har samma blod som rinner i våra ådror. vad som än händer så kommer det alltid vara vi. det finns liksom inget hon och jag, utan det är vi.
vi hör ihop. vi är soulmates på riktigt. en del säger det om dom flesta vänner, en del tycker det är en töntig grej, men när man har hittat sin, då vet man det. det märks, det känns. det är det bästa som hänt mig. dör hon så dör jag. min kropp kanske lever vidare, vad vet jag, men min själ kommer iaf följa med hennes. det är så det är. det kommer vara vi tills döden och ännu längre.
okej, det jag ville komma fram till, lite kortfattat, är att jag älskar henne mest av alla existerande varelser i hela universum, och hon är den bästa, och inget kommer nånsin kunna sära på oss.
som hon skrev; hoppar du så hoppar jag, hand i hand livet ut! <33333333333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0