awesome

tjääääna! kom hem för ett tag sen från dansen. de va asssnaize. som vanligt :)))
käkade dinner när jag kom hem, och blev på fetto dåligt humör alltså. mina päron bah gnällde och tjatade på mig, och är fett lack på bögen! men sen kom mamma in och visade lite saker hon hade köpt till mig, och då blev jag happy, hihi. en fin stickad tröja, en snygg halsduk och armband, men dom passade tyvärr inte för jag har så breeeeeeda händer vafaaan! så dom ska bytas ut, men halsduken och tröjan diggar vi!
men tänkte typ duscha nu, vill ju inte sitta här helt lökig och snacka med gulligt folk, höhö!
sen ska jag nog dricka teeeee, yummie juuh. är assssugen på nåt gott att smaska på, men har redan letat igenom skåp och kylskåp och allt vart de nu kan finnas, men hittar inget :((( så, den som kommer med något jag gillar inom en timme får tusen pussar :))) jag vet att du vill!!!!!
heeerrrååå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0