barris tänker till

vet ni vad jag kom på precis när jag satt och gillade jimmys inlägg på fejjan...?!
man borde kunna gilla inlägg här i bloggen juuuh. eller asså.. ja, jo, de är smart tycker jag. asså fett kul. eller typ pics, eller vad som helst. asså inte alltid man orkar gå in och kommentera på ett inlägg och lalala, om man tycker nåt är fint eller bra eller så juh, så då kan man gilla. assssssmart jag är asså :))))) tycker jag borde införas. typ: hej jag gillar ditt inlägg :)))) gud så finurlig jag är! mihi...
visst vare smart?! :D


Kommentarer
Postat av: Johanna

svar: vaaaahhahahahahaha snackar du om? xD

2009-10-01 @ 21:40:46
URL: http://jfranzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0