upp & ner, ner & upp, grisen gal i granens topp





- för höstlov! alltså måste ju bara hissa det liksom. så sjukt skönt sådär med en vecka ledigt mitt i terminen. det är verkligen välbehövt och vi duktiga ungdomar som pluggar arslet av oss i skolan är fett värda det. love it!

- sociala människor! folk som är trevliga och sociala när man träffar dom, dom gillar vi :))) alltid kul att träffa nytt folk och det är ju lovley när dom är trevliga. wazzup with att vara dryg? man förlorar bara på det. så tjejer och killar, va trevliga, det gillar alla!

- nyktert folk! yeeess, det är assskul att va full och flumma runt och inte tänka på vad man gör, bah släppa loss. men jag diggar folk som håller sig nyktra på fester och är lika glada och har hur kul som helst ändå. det är tuuuuffft att kunna det. det är kul det också, speciellt om alla andra är aspackade, haha!

- studentkalendern(?) den är coool liten och asssbra. inte för att jag använder den, har ju en egen superfin, men iaf. man får ju fett med rabattkuponger där i, och man blir assglad. vetni, man har liksom ett kort med 10% på tacobar, heeeeeeela året. alltså man kan använda det hur många gånger som helst. fett glad jag blev. assssvärd kupong alltså :))))) <3

- csnkortet! samma där, man får ju massa rabatter bara när man visar upp att man har ett. bra tycker jag, gulligt av dom som gjort de :)))



- för vädret! alltså, okej, höst är mys, ibland! det är mys när träden är gula röda gröna och orangea på samma gång, och när hälften av löven ligger torra på marken och är fina, och när det är kallt fast solen lyser jättefin, och man går med supermysiga halsdukar. men inte när det är såhär som det alltid är!!!! hatar att det regnar 24/7 och dendär tiden med plattången varje dag är bara slöseri med tid och slit på håret, och att det är fööör kallt! inte najs nånstans alltså. fett ovärt med höst då.

- studiebidraget... ! alltså det är klart assssbra att det finns. men äre bara jag som tycker det borde höjas lite?!??!! hallå, lika mycket som barnbidraget, de är inte najs. dom tycker vi är så vuxna nu och lalala, men varför får vi då lika mkt som barn. dåååligt. vi måste ju köpa egna block och pennor och allting nu när vi går på gymnasiet, då behöver vi tillökning på kontot. uscha va snåla dom är!

- studiebidrag igen! vi tjejer borde få mer än killar, eller hur?!!?!?! alltså, för det första har vi mens, som killar slipper. vi måste köpa tamponger och bindor varje jävla månad, och det kostar faktiskt, även fast vi inte vill det!!!! sen måste vi köpa kondomer om vi inte vill bli gravida och få klamydia... tyyyp. alltså jag menar, inte alltid killar har det, för hur många bryr sig??!?! så det måste viii införskaffa oss.
oooocch, nästan alla tjejer älskar shoppping!!!! seriöst, min garderob är min hobby. vi älskar att shoppa hela tiden, och det vet alla???!! och hur många killar gör det? dom shoppar ibland, när dom behöver typ. men vi gör det för att det är kul, och för att vi mår bra av det :))) och sexiga underkläder köper vi för killarnas skull, så dom borde förstå att vi behöver hööögre inkomst än dom. killar har alltid pengar. mina är slut innan jag ens fått dom, tyvärr. så höj barn&studiebidraget för oss tjejer!!!!!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0