aaaaa

hejhej! vaknade asssent idag, typ halv ett. men aah, va ju trött från igår så....
drar till dansen om en halvtimme, så har ju inte hunnit göra så mkt än förutom att fixa mig och så.
är fan taggad till tusen asså, skitkul. jag älskar söndagsdansen, även om det är lite jobbigt att hare på söndagar. asså baletten är ju typ trist, som ja har sagt förut, men jazzen är assssnajs. det går fort, man lökar som fäääähn och ja, så roligt!
efter dansen ska jag plugga typ, så inget kul kommer hända då heller i think! tyvärr liksom.
vädret suger juh, och likaså jag. hahah kidding, not kul asså. om någon fattade?!
määähähä, inget mer intressant att säga, så ni får klara er på detta korta inlägg ända tills tyyyyyp, åtta. lite tidigare kanske, hehe, men aaah, nås on the t-fon!!!!!! u know my number :)))))
fludderutt!


min nya pojkvän dåra. yummie! :))))<3333333


Kommentarer
Postat av: Johanna

jag fattade, hahahahahahahaha men carro jo, ja, om man kan tolka fredags (lördag morgon) rätt är du ju naturbegåvning på de ;) grr hahahaha. Lyllo Eddie. HAHAHAHAHA ingen fattar ;) bara you n' me ;)<333333333333

2009-10-04 @ 18:20:04
URL: http://jfranzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0