FREEEEEEHDAG!

schena fellas! dagen började dåligt. passade milton, och han bara gnällde hela tiden så fick damp på han, sen hade jag ingenting att ha på mig, så dampade på det, och fick asssstressy sen.
men hann till skolan i tid, och började med prov. ännu sämre start på dagen. uscha, kunde ingenting typ. satt och tänkte och tänkte och fick inte fram nånting typ. hade liksom sex frågor jag inte svarat på, av elva!
sen typ va alla klara utom jag och två andra, och då typ kom alla svar, höhö. sickt ja vet, men aah, så då vare bah två jag inte svarade på :)))) mucho bättre. men vi får se hur det går....
har inga planer för ikväll, så de är fett trist. hoppas det dyker upp nåt, vill helst inte sitta hemma, även om de skulle va skönt.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0