en dag med bästevän!

hej bloggen! :)))
först vill jag bara säga att wiiiihuue what a wonderful weeeek! underbar, lovley! serrri, har kommit på att den är asssnaize juh.
idag va jag ju ledig, så gick upp ur sängen typ halv elva, hihi. suck on that alla ni som gick upp tyyyyp sju!!!!
sen käkade jag frulle framför teven, sen duschade snabbt och fixade mig.
mötte johannis vid broängen och vi hälsade på våra gamla lärare. det va kul, för saknar det verkligen. det va så naize i broängen allting. nu är allt så seriöst viktigt och moget. uscha, de gillar vi inte!!! men jag gillar mitt schema och min söta klass i sjödal, men skulle gärna gått om nian några år till.
efter det drog vi till stora staden och gick vilse för den är så stor och svår att hitta i. nej nu skoja jag bara, dit drog vi såklart men skulle aldrig falla oss in att tappa bort oss. är man äkta stockholmare så är man. och yeeaaah baby, jag är stolt. stockholm is the shit!
vi strosa runt där, käkade, shoppade och lackade ur på varandra, alla andra störande människor och jävla affärerna som inte hade nåt vi ville ha. sen åkte vi hem nöjda och glada :))))
jag köpte en tröja och en klocka. aaawsome. har man en outfit för imorn iaf. och båda va skiiiittsnyggt!
kom hem, käkade dinner och nu måste jag verkligen plugga. kommer behöva sitta uppe hela natten, men aaah, sånt är livet alltså! jag hatar historia såhääääääääääääääääääääär mkt, plus tusen ä:n till! och historialäraren, hur mkt jag hatar henne ska vi inte tala om :))))
men nu måste jag kanske duscha föööörst, sen hämta cola och mandariner och sen skriva uppsats. sååå svårt kan det inte vara. jag ska hitta på nåns liv från 1500-talet och lägga in lite historiska händelser.
kan ju skriva att han dog när han föddes, då behöver jag inte skriva mer. fääääähtt smart juuuuh. kanske ska testa?! (a)
nu blev det lååååååångt så hejdå :D


Kommentarer
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

*SV:* TACK ;D



Förlåt för sent svar, fick din kommentar i början av oktober ^^

2009-10-14 @ 21:16:30
URL: http://haidis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0