fett värt

yeaaaah baby, min teve är påväg hem! gissa om jag är happy. har vart asssjobbigt varje kväll utan teve, faktiskt. jag kollar alltid på teve innan jag somnar liksom. och när de är fett bra program man vill se, så bah går de inte att kolla på om man inte tittar i vardagsrummet, syster, brors eller päronens rum, och de orkar man ju inte, haha. man får inte ens, för typ bah jag och broehoe som kollar samma, och där får man ju inte sitta, såååå, ja, har missat massa bra program nu juh. men inte längre, teven är påväg hem, fixad och allt, så slipper vänta fyrtiofem minuter på att den ska sättas igång. najs som fan! :)))))
imorn blire skola iaf, för mår bättre nu, och kan inte missa to mucho i skolan alltsååå!
men nu äre endast tre dagar kvar i skolan, sen äre looooov! har redan lite grejs inplanerat, så som halloweeeenfest såklart, träffa timmy, myskväll med tjejerna tror jag. lovley.
men nu måste jag ner och leka med min beeeebis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0