fredag

gooood morgon sötisar! ja, jag är redan uppe fast jag börjar halv tolv, tyvärr :(((( måste ju passa milton. han låg i min säng först urgullig och sådär, sen börja han pipa och gnälla och skälla och va assssjobbig, så jag gick ner och ut med han, han kissade och nu kan jag ju inte somna om såklart, så sitter och käkar frulle, bloggar och tittar barnprogram i soffan, med täcke (a) hihi, mööööösi!
haha värsta töntiga klumpiga tjuvar på tv, hahaha ja garvar fett mkt. känner mig som ett barn igen :D
men nu äre nåt annat tråkigt. ska nog byta kanal :))))
åååh, milton ligger här i mitt knä och sover och är vääärldens gulligaste :))) <33333
men kanske uppdaterar lite mer innan jag går, om jag hinner. tjelix!

Kommentarer
Postat av: kusinvitamin

åååh fett mysigt! jag vill ocksååååå<333333

saknar dig älskling!

2009-10-02 @ 09:40:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0