funny bunny

haaaallååååå, dåligt update, ja vet :((( fiiihlåt.
drog ju till mormors lägenhet igår med sofia sööötaste bästis. vi möös och fixade oss och så. sen drog vi iväg till dit bara vi vet, hihi :))) nej men tänker inte write'a de här, höhö. men det va inte så speciellt, så ni missar inget. hade mysimys, och sen drog vi hem till lägenheten runt två. yepp, blev lite försenat.
vi käkade bj, chips och mööös framför hot chick. najs. sen somnade vi runt.. fyra.
imorse va jag superpigg, vaknade runt halv tolv, och kollade då på tv. väckte fia, hihi, kittlade henne under foten, slog henne med kudden och va allmänt jobbig, det gillar vi. sen drog vi ner och köpte 'frulle' på donken, yummie. sen drog jag till stan på dans, och hon hem. dansade bort allt onyttigt, förhoppningsvis. jobbigt men assskul.
har börjat hosta lite nu :((((( INTE KUL! får inteinteinte bli sjuk.
och min mobil dog igår kväll, för ingen hade laddare med sig, så fick ladda den idag när ja kom hem, alltså vid typ sju, och då hade jag fått tretton sms. schysst att alla trodde jag dissa :o så nu vibrerar mobilen nonstop. höhö, måste svara på alla sms nu, sen duscha och plugga amerikanska revolutionen :s
heeeeeeejdå!

ps. JOHANNISBANNIS BÄSTEVÄN ÄR HEMMA FRÅN SMÅÅÅÅÅÅÅÅLAND :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
JAG ÄR SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHÄR GLAD, GÅNGER MILJARDER! WIIIIHIUUEUEUEU. HAR SAKNAT HENNNE MUCHO! <333333333333333333 ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0