gal1

tjudderuttan igen! kom nyss hem, from the big cityyyy.
var ju där med johannisen, och vi kollade biiiio. fufan vilken läskig film säger jag bah. assssscary, men assssbra. asså, vi typ skrek massa, haha. va ju 3D liksom, så blir ju fett värre. shit pommes. men vi hade mysi.
innan det så drog vi in, träffade max och hämtade mina vantar som jag glömde hos eddie, och sen drog vi och käkade tacobar. yummie!!!!! sen vare ju bio ofc.
mkt mer hände inte faktiskt, ska ner och hämta lite cola nu, och vänta på att tv:n sätts på. jag menar, satte på den exakt 00:15, och den är fortfarande inte på. ja, det är någe fel på den. och ja, vi ska lämna in den.
imorn äre söndag, sen väntar en hel lång skolvecka framför oss tills de är helg igen :((((( jag orkar verkligen inte! är så himla skoltrött så man dör juh.
hoppas ni haft en naizig lördag!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0