gurriburri

idag har jag varit superduktig och uppdaterat massor. we like it, eller hur?!
här hade vart ett awesome tillfälle att gilla mitt inlägg. synd bara att det inte går, eftersom de va jag som kom på den übersmarta idéen!!!! :))))
kul att min status inte går att dela på facebook, för skiten laggar :(((( elakt.
ska snart hoppa i säng faktiskt. undra vad jag ska ha på mig imorn?!!!?! ingen aning faktiskt. blir nog not eeeasy. fett najs, kan fan åka till skolan i gympakläder, så slipper jag byta om där, för vi har ju de första timmen. fääähtt skönt. för kanske blir lite stressy, så då kan jag va ombytt. gud vad glad jag blir :)))) kommer bli feeeta najs dagen imorn tror jag!
stör mig lite på en person just nu, tyvärr. kan inte säga vem, eftersom fler än just den personen kan blir lite sura, så håller det hemligt, hihi. men aah, iaf, så är ja nästan lite sur. men de kanske är för att *** ****** *****....?! haha vet faktiskt inte ens svaret själv där. vi får se. hoppas inte bara.
men tjoho, nu är inlägget onödigt och långt, så hejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0