help

Sitter och käkar avokado, chasewnötter(?) dricker te, läser om sjuttonhundratalet (fett ovärt!!!!!!!!!) och kollar på svenska hollywoodfruar.
haha sköna tanter dedär asså. möhö, goo dumma blondies!
har typ valt kläder tills imorn redan. gjorde det faktiskt imorse. haha hade svårt att välja kläder imorse (som vanligt) fast idag vare för att jag hade så mkt fint att välja mellan, så visste inte vilket ja ville ha idag :))) brukar liksom vara för att jag inte har nånting fint. men har typ två alternativ tills imorn, men tror ja vet vad jag ska ha.
kanske blir att dra hem till daniel imorn och kolla film och shit after schoool. naize isf.

kan någon invitea mig till spotify?! schneeeeeeeeeeeeeela (a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0