horhistoria!

sitter och plågar  mig igenom denna fasligt hemska historiauppsats. har hållt på i cirkus två timmar och inte ens skrivit en hel sida ännu. sick alltså!
men vafan, finns ingen jävla fakta på internet, och det som står fattar man ingenting av, eller så gåre liksom inte att använda.
jag har valt att skriva om en bonde som föddes 1510 i spanien, och då ska man hitta på hans liv och få in typ historiska händelser, men alltså, det som står på internet är ju inget som skulle påverka hans liv tyyyyp. det står inte om några krig, så jag har hittat på att det var krig, och liksom, typ bah massa om att dom seglade över haven. aha och? vad spelar det för roll för honom tyyyyp?
det funkar bara inte. jävla skituppgift hon gett oss. inte kul alltså!!!!!
skönt att jag bara har matte imorn, sen håltimme och sen historia, och sen slutar jag. allltså det är asssnaize.
men nu måste jag fortsätta leta fakta som jag typ gjort i en timme och 55 minuter.
heerrååå sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0