i love rock and roll

asså, jag har ingenting nödvändigt att göra uppe, så jag tänkte faktiskt borsta tänderna, kissa och sen lägga mig i sängen och kolla på bring it on som jag fortfarande inte sett klart.... och nu blire ju typ tidigt i säng för att vara mig, så det är bra. börjar ju åtta imorn, så måste orka ta mig upp.
kommer bah ha två lektioner imorn, för vi har fortfarande diskussioner på engelskan, så då ska inte ja gå dit. men fett ovärt att den är i mitten av dom tre lektioner vi har på torsdagar. haha, orka liksom. ha en lektion, ha en håltimme, ha en lektion, sen dra hem. men jaja, jag är duktig flicka och skolkar inte :)))))
ska få great betyg i skolan asså.
men näe, inlägget blir snart alldeles för långt. och vetni, kom på nu att jag inte lagt över dagens outfit, men orkar inte nu för den ligger fortfarande på kameran, så ni får den imorn.
HEEEERÅÅÅÅÅÅ OCH SLAGGA GOOOODIIEE! <3333333

(hoppas jag ser honom imorn, hihi!)


schnööööggisar! :))))) <33333333333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0