lill-lördag!

howdy! kom hem från skolan för lite mindre än en timme sen. seeent, ja vet :s
men dagen gick otroligt snabbt för att vara onsdag. konstigt nog. men de va ju härligt.
va inte med på idrotten, för hade huvudvärk, halsont och magknip. inte bra. terése va inte heller med, så vi drog upp till skolan och käkade pannkakor till förrätt, och sen följde vi efter snygga killar, snackade om dom och lite sisådär. myyysi.
sen kom gullet ellen till skolan, för hon hade vart sjuk på förmiddagen, så då käkade vi igen, höhö.
hade ju historiaprov/förhör också, och jag tror det gick rätt bra, hihi. ja bah satt innan och vrålpressad in allt i huvudet, sen när vi kom in typ sa jag till läraren bah: asså.. kan vi börja nu för jag har allt i huvudet, jag kommer glömma bort annars!
haha alla garvade, och läraren typ segade som fan och skulle hämta stolar och hade glömt frågorna och shitas. men som sagt, det kändes fan bra asså, så hoppas på ett icke ig denna gång asså!!!!
men nu vare tydligen dinner som gällde. lax blire idag.
pusshejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0