LISTA A LA CARRO!

100 asssssviktiga saker att veta om mig :))))


1. Tre namn jag lyssnar till:
 Carro, caroline, barris, barrofis, bebis  
2. Någonting jag tycker om med mig själv: aaaalllt :))))
3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: att jag är så dålig på att plugga
4. Detta är jag rädd för: för mycket. ex clowner, mörker, pedofiler, våldtäktsmän, mördare, spindlar, ormar, getingar, vildsvin, näsblod
5. Tre saker jag vill ha varje dag: mat vatten & a lot of love
6. Tre saker jag absolut inte kan göra: sjunga, rita & hoppa från world trade center och överleva
7. Detta tycker jag om att göra: ääääta, vara med vänner, shoooopppppppa, daaaaaaansa, sjunga falskt och fääähsta
8. Detta vill jag göra just nu: fylla år :)))
9. Bästa känslan: att vara lyckligt kär, flummig och söt
10. Värsta känslan: ha ångest, dåligt samvete, skuldkänslor, må illa, rädd, hungrig
11. Egenskaper jag gärna ser att min partner har: rolig, glad, snäll, omtänksam, stark
12. Är du en kärleksfull person? om jag är
13. Jag vill gifta mig: ja läääääähtt
14. Följande tre saker vill jag göra innan jag dör: höhö listan är lång. men några saker är att... bada i sergelfontänen, vara med i en film, åka till usa + massa andra länder, äta bara choklad en hel dag
15. Min käraste ägodel: mooobiiil <3 data också, och mina lovley friends.
16. Något jag vill ha i present: en sånhär supersöt minibärbar rosa dator :)))
17. Detta har jag på mig just nu: hihi för lite för att sägas
18. Favoritkläder: leggings & tunika, eller jeans och söt blus
19. Favoritdjur: hund
20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: tyyyyp allt utom äcklig hårdrock och massa sånt skit, eller klassiskt, eller aah, dålig musik passar inte mig iaf
21. Favoritlåtar just nu: det finns mååånga
22. Roligaste ämne i skolan: roligast är nog rättkunskap eller gympa
23. Stjärntecken: skytt
24. En bok jag älskar: ehm, vet inte
25. En film jag älskar: wild child, pretty woman, titanic. käääärlek skare iaf vaaah, och snygga boyyyzzzz
26. Tv-program jag gillar: älskade oc & prison break, nu hatar jag allt. nej, så äre inte, men simpson är tufft :))) och hannah montana också
27. Favoritdoft: goood killparfym <3333333
28. Detta äter jag gärna: donken <3 och kött, och kyckling, och pannkakor
29. Dricker helst: oboy, cola, loka/ramlösa, redbull/powerking. mer är också gott :))))
30. Favoritgodis: choklad
31. Hit vill jag gärna åka på semester: USA
32. Färg på mina ögon: blåa
33. Min längd: 165 cm :)))) (jag la till några extra, hihi)
34. Jag tror på: gud! <3 iiiinte, jag tror på vääänskap livet ut
35. Jag spelar: på hästar
36. Person jag beundrar: mina bästavänner
37. Så här bor jag: myyyyyyyyys, med jobbig familj
38. Antal döda krukväxter i hemmet: haha inga ofc. jag är ingen mördare. tar väl hand om mina blommor :)))
39. Det här tänder mig: ni får väl testa er fram
40. Det här gör mig avtänd: håååååååååååååår
41. Favoritfärg: rosa <3
42. Favoritcitat: ett gott skratt förlänger livet / le mot världen och världen kommer le mot dig
43. En hemlighet jag vet: ehm den kan jag ju inte avslöja :)))
44. Bästa present jag fått: får inga presenter. skooooja, får så många så jag minns inte :))))
45. Senast köpta skiva: ofta man minns
46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: jadu, håret kanske :))) eller rumpan?!(a)
47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: tänker inte berätta mina komplex, för då märker alla andra dom också.
48. Udda förmåga/egenskap: iiiiiiiiingen aning
49. Om jag vore ett djur skulle jag vara: Katt(?) :)))))
50. Vad lyssnar du på just nu? mig själv som sjunger 'knock you down'
51. Vad har du gjort/ska du göra idag? skola, hemma, dansat, hemma
52. Var är dina föräldrar födda? på sjukhus
53. Vad är det senaste du installerade på datorn? jag gör inte sånt, för jag kan inte sånt
54. Vilken är din favoritrestaurang? donken är fint
55. När badade du i en pool senast? öh, vet inte
56. Har du varit med i någon skolpjäs? yepp
57. Hur många barn vill du ha?  2 tror jag
58. Vilken musikstil tycker du mest illa om? typ skrikmusik
59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet? får inte rösta :((((
60. Vad har du för TV-kanaler? palla säga
61. Har du åkt moped någon gång? ja såklart
62. Har du busringt någon gång? höhö för många gånger
63. Har du fått felparkeringsböter? nevaaah. parkerar inte arslet varsomhelst!
64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm? lätt att jag ska göra båda. man är väl inte fegis heller
65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt? typ grekland kanske, eller nåt?!
66. Har du en egen trädgård? ja, den är bara min
67. Vilken är din favorit bland tecknade serier? totaly spices
68. Kan du alla orden i nationalsången? jaaaaa. sverige in my <3
69. Badkar eller duschkabin? Dusch
70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden? tyyyyp.... vet inte
71. Favoritpizza? hawaii
72. Chips eller popcorn? chips
73. Vilken färg på läppstift använder du? rosa hehe
74. Har du rökt jordnötsskal någon gång? hahah ne
75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling? ja, är ju miss USA hallå???!?!?!?!?!!
76. Apelsin- eller äppeljuice? apelsin
77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni? hihi öh, louise, donken
78. Favoritchoklad? marabou
79. När röstade du senast? typ förra året, i idol
80. När åt du en hemodlad tomat sist? jag odlar inte själv
81. Har du vunnit en prispokal någon gång? minst 100 stycken
82. Är du bra på matlagning? jag är awsome
83. Klarar du att tanka själv? jag behöver inte tanka själv :))))
84. Har du beställt något ifrån shoppingprogrammen som går på reklamtv-kanalerna? nej, inte lurar mig :))))
85. Pepsi eller Coca Cola? coca cola
86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb? nej
87. Vad var det senaste du handlade? en cola
88. Har du kräkts offentligt? inte vad jag vet
89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken? pengar = true love
90. Tror du på kärlek vid första ögonblicket? till kläder, skor, väskor och sånt, jaaa lätt <3 till pojkar, osäkert.
91. Har du ringt något betalnummer? alla nummer kostar väl?
92. Kan man vara vän med sitt ex? om man vill kan man
93. Vem var det du besökte på sjukhus senast? morfar tror ja?!
94. Hade du mycket hår som liten bebis? rätt så mkt. kolsvart vare också!!!!!! :o
95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar? haha spelade in nåt random förut men vet inte om de är kvar
96. Vad har du i din väska? typ allllllt. liksom, vad har jag inte i väskan????
97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig? smsar
98. Vad är du tacksam för idag? att jag lever ett underbart liv, hihi
99. Var hittade du den här listan? på nån random tjejs blogg
100. Tre personer jag vill ska fylla i denna enkät: JOOOOOHANNA DU MÅSTE FYLLA I DENNA. ANNARS ÄR VI INTE BÄSTISAR LÄNGRE!!!!!!!!!!!!!!!! (iiiiiirrroooooniiiiiiiiiiii. du vet att jag älskar dig :)))))<3)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0