lovely

cha cha! hemma nu.
va ju på bio med mina underbara snuttar terése ellen daniel jimmy micke nina robin anders viktor och två andra jag inte känner, eller minns namnen på :o(a) men trevliga va dom!!!
vi såg the ugly truth(?) och den va fett bra :)))) haha, sa naaaw lite ofta, och garvade mkt, så det gillar vi! (y)
ja, mer gjorde vi ju inte, höhö, så har inte mkt mer att skriva.
hade iaf en veeeery naize kväll med mina söta klasskamrater. och imorn är jag ledig!!!!! kan det bli bättre?!?!?!!?? nej, tror inte det va?! hihi.
jag har vart på assssbra humör hela dagen, asså verkligen. och gått runt och sagt till alla att jag är coooool. men det va ju för att jag är det!
börjar bli lite sur/depp nu för att han inte svarar!!!!! :(((( faaaaaaan carro, sluuuuuta! haha jag får inteinteinte. gud, varför kan man inte styra sina känslor själv?
pööööööööözz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0