mysi

hejsan!
blev inge mer bloggning igår eftersom jag va ute med jessica, och sov även över där :))) mysi!
vi möttes i tumba vid kvart i åtta, och gick runt lite, letade efter nåt att hitta på. haha sen skulle vi dra till artur, men vi visste inte vart han bodde, förutom att de va i vretarna, så vi drog och letare runt som tokar i typ en och en halv timme, haha. galet kallt vare, och vi va kissnödiga och frös och törstiga och jaa. sen drog vi till tumba när han precis skulle komma ut och möta oss, haha, schysst. men rätt åt han lite (a) då hade vi precis missat tåget, så då typ kom dom till tumba och mötte oss, han och hans kompis markus. vi drog runt lite, sen vare dos minutos kvar tills vårt tåg gick, så vi kubbade as hell, men missade det precis :((( så fick vänta en halvtimme till.
sen kom vi äntligen hem till jessica, och tjockade lite ostbåge-nånting, som va fett goda, och mös. sen satte vi på en film och somnade i hennes säng.
imorse drog vi upp vid halv nio kanske, och käkade frulle. fixade oss, hon drog till jobbet och jag hem.
hade asssskoj med sötnosen. länge sen vi hittade på nåt bara sådär så det va trevligt :))) hon är en härlig liten prick! <3 ska strax dra och lämna in min telefon på lagning igen för den är fortfarande inte lagad fast den va inne precis. jävla bögtelefon och pissfixare. nu äre tredje gången, så då ska jag fan ha en ny alltså!
nu blev det ett långt inlägg, så uppdaterar senare! löööööve!


schnyggis! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0