om dagen!

nu om min dag! va döööödstrött imorse, eftersom jag pluggade fett länge igår, men de lönade sig nog lite, för företagsekonomiprovet första lektionen gick rätt bra, kändes det som iaf :)))) de va najs, så hoppas på g, höhö.
sen flöt dagen på, snackade engelska också, diskussion, och de gick väl sådär. va asstrött, höll på att somna ett par gånger, men de va lungan. borde typ plugga nu, men vet inte hur man gör :((((
ska kanske på bio ikväll med några gullesnuttar från klassen, och sen ska ja och johanna sova hos nån, hihi myyyysi. men ska kanske sova lite nu, och försöka plugga sen. fast vi måste bestämma när vi ska på bio fööörst juuh :o om de blir nåt för min del... jag menar johanna är ju viktigare :))) aah och om ni missat de så är vi lediga imorn, wiiihuuue. broängen, here comes the favorites tillbaka!!! alltså vi ska hälsa på där.
heeeeeerrråååhåå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0