SAKER VI INTE GILLAR!





- för att dom börjat sälja emoskor på dinsko.
det ser hemskt ut när dom står där med världens högsta platå, asssfula.
din sko är till för oss modemedvetna bruuuudar, inga deprimerade konstiga människor!!!!!!!

- för histora! behöver jag säga något mer?!

- mobiltelefoner som varit inne på lagning flera gånger men aldrig funkar som den ska ändå.
fick tillbaka min älskade mobil igår som vart inne på lagning för att laddare och hörlurar glappar, och idag när jag skulle åka buss, lyssna på musik i headset så kommer det såklart bara musik i ena hörluren. och hörlurarna funkade galant, för när man tryckte in dom lite så kom det i båda. pisst-fon säger jag bara!!!!

- folk som alltid är ivägen. när man kommer, är på dåligt humör och har lite småbråttom, så står dom bara där och flyttar inte på sig. dom tror att dom äger hela stockholm, och får en på dubbelt så dåligt humör. det gillar vi inte!!!

- att man inte kan styra sina känslor när det gäller kärlek.
man börjar gilla en pöööjk fast man absolut inte vill och får, för man vet att man kommer bli sårad, men ändå går det inte att stoppa. suger inte det elefantkuk eller?!

- dryga typer. jag menar, wazzup with that? blir livet roligare på nått sätt eller om man går runt och är allmänt otrevlig och sur mot alla söta varelser här på jorden? skulle inte tro det vaaah?! man blir ju bara själv på dåligt humör. le mot folket istället, alla blir glada och lyckliga. jag menar, PEACE & LOVE vafan!!!! :)))))



allt från mig! / COOOOOOLA CARRO!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0