shalla bralla!

haj! dålig uppdatering, fiiihlåt. hann inte igår, eftersom väntade på johanna en timme i skolan med jessica. hade mys med henne, länge sen vi sågs och gjorde nåt, eller bah pratade. underbar tjej dedär! <3
sen åkte ja och johannis hem till var & en, packade, drog till mormors lägenhet i huddinge. vi köpte upp mat typ direkt, sen chillade vi där hela kvällen. kolla runt om de hände nåt kul men nejnej, verkade va en tråkig fredag.
va en sjukt kul kväll iaf, men varför får ni inte veta, höhö. tråkigt för er att inte veta vad vi gjorde :D
och nej, vi är inte typ lebbar eller nåt!!!! haha.
fick knappt någon sömn alls inatt iaf, så har ont i huvudet nu, menmen, jag klarar mig.
käkade frulle, fixade oss och sen drog hem. passar milton lite nu samtidigt som jag bloggar, och ska snart hoppa in i duschen, fixa mig och sen drar jag till stan på bio med johannis my lovely! <33333 wiihue!
vi ska se final destination 3D. kommer bajsa på oss, så om ni ser den halv tio på sergel och det börjar lukta bajs, så äre viiiii!
hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0