she´s nothing you can compare to your neighbourhood

har suttit och läst solo ända sen jag kom hem, höhö. alltså väldigt länge. och nej, jag läser inte sakta, bara väldigt noggrant och typ allt. asså eftersom det är typ mooode och shit, då äre ju kul att läsa :))))
skoldagen funkade. hade huvudvärk och hostade, inte kul. men hade ju bara tre lektioner, och har ju underbara vänner som gör dagen så mkt roligare! <3 haha speciellt ellinor, som jag har lovat att skriva om. alltså serri, hon är så jävla rolig, haha. säger alltid massa sköna kommentarer och shit, man garvar ju på sig. har fan garvat jävligt mycket idag, och det mesta va åt henne. we like it vääähry mucho. borde kanske länka hennes och hennes bästis viktorias blogg. assssskön blogg faktiskt, den är helt klart värd att läsa ;) så tryck här för att läsa den!!!!!!!
efter skolan satte vi oss och snacka och käka x antal cheesburgare, höhö. de va najs alltså!
sen drog vi hem, och som jag sa så har jag läst solo. ska nog plugga lite historia nu. suger, ja vet, men måste, tyvärr. ni får gärna störa hur mkt ni vill.
juuuuste, mitt horoskop kändes som att det stämde lite här nu denna månad, haha. ska visa er:

sex & kärlek:
du har en soft flirt på gång. för relationen framåt i lagom takt och du kommer att lyckas utmärkt.
vänner & nöjen:
i mitten av perioden är det märkligt stillsamt omkring dig. du får tänka efter vad du vill och det gör dig mer fokuserad.
karriär & pengar:
du vill dela med dig av dina erfarenheter och gärna lära mer tillsammas med andra. det kan dock vara svårt att hitta rätt.
chans & risk:
du har svårt att ta saker riktigt seriöst och det är synd eftersom du då missar många bra möjligheter.

låter typ som mig.... puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0