snart loooooooooov

hemma, senare än väntat. men hade en trevlig lunch med johannis bästis som inte blir av så ofta. sen drog jag till tumba där mamma hämtade upp mig, så åkte vi och hämtade milton, och sen hem. ska typ göra klart min engelska nu, hehe. sen ikväll blire dans, sen ska jag fan sova tidigt allså, för behöver min skönhetssömn känner jag. ja alltså efter att jag har pratat med linus... läääänge. höhö det brukar bli så. därför jag somnat så sent varje natt, för han har hållt mig vaken med sina g*** - ***** - *** - sms :o haha men de är najs, hihi!
skolan va okej idag. matte i en och en halv timme bestod av att göra ett tal och sen snacka vi bara. inte bra alltså, men skojs vare. vi lekte med mickes... ? på mobilen. ja alltså typ flygkarta ni vet, så satt vi och tittade på våra hus :)))) engelskan va chill, råkade göra illa daniel på kinden :(((( fiiihlåt! historian.... haha, lika tråkig som alltid, näääästan bara. joaquina var ovanligt glad idag och skämtade lite, haha. skojsigt. hon blev inte ens sur på mig när jag sa att jag inte va på hennes lektion förut för att jag va tvungen att åka hem och fixa mitt arbete. sjukt, jag blev fett förvånad. men aah, tur att hon kan vara snäll ibland. mina stift tog slut och ingen verkade ha några att ge bort, och hon fattade ingenting när jag frågade om hon hade en penna jag kunde låna, så söta fredrik lånade ut en penna till mig. sen körde anders värsta strippen alltså, haha. asssskul. han skulle ta av sig tjocktröjan, så åkte hela t-shirten med. och joaquina bah: anders, vad håller du på med då? strippar du här?! :o
hahaha och viktor bah: han vill ha mvg. alla typ garva, och sen joaquina bah: haha ah om jag va i din ålder så kanske jag skulle hålla på med sånt men inte nu när jag är gammal nog att vara din morsa. alla garva lite till.
sen hon bah: men tjejerna här uppskattar det nog. men sånt på ni hålla på med på rasterna.
de va fett kul :D
nu blev det är väldans onödigt långt inlägg.
läääääääätööööööhr!

Kommentarer
Postat av: sofia

hahahaha feeetttt kul :D

2009-10-23 @ 09:45:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0