spöööööken lagom till halloween!

god morgon!
söta jag har varit vaken ett tag nu, och jag är supersöt utan smink, typ hästsvans i nacken och fett snygga pyjamasen, hihi. ni önskar att ni va här nu :))))
alltså, det spökar definitivt hos mig!!!!! vet ni hur rädd jag är elleeeh?
jag va på nedervåningen, så bah lät de lite småljud såhär i golvet men ja tänkte att de bah knakade eftersom dörren va öppen, för milton va ute. så aah sen bah helt plötsligt ser jag att lampan i hallen är tänd på övervåningen, och jag vet ju att den inte va de innan liksom. helt 100% säker är jag på att den inte va det. jag blev asssssrädd alltså :(((( sen bah fixa jag frukost och de, och tänkte att tänk om lampan skulle va släck nu, fett läskigt. så jag bah kolla upp för trappan men den va fortfarande tänd, haha och det va ju lite skönt iaf. sen bah ah lalal, skulle jag gå upp med frukosten, och gissa... då va lampan släääääckt!!! buhuhuuh, jag bajsade på mig. nej, men nästan. asssrädd! men jag gick upp iaf, och nu sitter jag här i min säng och kollar mot hallen hela tiden.
aja, ska iaf till stan med johannis sen :))))
heerrrååå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0