talar ut.......

kom hem från dansen typ nyss, har käkat makaronipudding till middag. uuuuhäääk! va inte alls sugen på det, menmen. ska snart duscha, när syzter är klar därinne.
just nu mår jag ingenting. helknäpppt, men det är så. jag är inte glad, jag är inte ledsen, jag är inte arg, inte flumm, ingenting. jag har inga känslor kvar......känns det som, höhö. vet ju inte om det känns såhär när man inte har det, men det kan vara så. whooooo knows!?!??!?!!
jag är bah trött på allt och alla. alla kan ta sig, utom världens bästa danskompisar och sofia och johanna.
u raise me up! ni får mig alltid på bra humör. ääääääälskar er! men aja, de är väl bah nån svacka(?) i mitt liv just nu. blir nog bättre snart. har ju trots allt pms ååååcksoooo! heipa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0