tralala

chaaaabaaah! ingen update idag inte som ni säkert märkt. vaknade runt elva och gick upp och fixade mig. åkte till kungens kurva och skärholmen med mamma och syster. fick två par skor och en väska av mamma. jag doooog för väskan, seriöst. så jääääävla fin. ååh va snygg den va. är assshappy nu. asså yummie på den. snyggaste! tack mamma :))))) <3
sen drog vi hem, käkade middag, gick in till grannen och gav present eftersom hon fyllt år, och nu sitter jag här, lyssnar på assbra musik och taggar inför ikväll. haha iofs vet jag bara att jag ska träffa johanna, men iaf. vi ska hitta på nåt kul, sen slaggar hon här. länge sen alltså.
vet inte vad jag ska ha på mig, så måste leta lite i min sjukt stökiga garderob.
tjenis sålänge! <3

kolla söta bilderna johanna lagt upp på fejjan! :)))) back in the days!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0