viktiga saker

Vad heter du? Caroline
Vilken var den senaste låt du hörde? det snurrar i min skalle
Vem kramade dig senast? ehm... johanna blire nog :))))
Vilken färg har din mobil? för tillfället en dålig tråkig
Vilken färg har du nu på dina trosor? inga, hihi :$
Vad gör du just nu? svarar på denna frååååga ?!?!?!!
Vad borde du göra just nu? ingenting speciellt :)))
Vad var det senaste du åt? en liten liten karamell
Vad använder du för skor just nu? just precis nu har jag inga på mig, men jag brukar ha tygskor/uggs tyyp
Vilka bloggar har du besökt idag? jooooohannnnniiiiss <3333
Vad längtar du efter? imorn :))))
Vilken grundskola/gymnasie går du i? tuffaste sjödal
Är dina föräldrar skilda? nejnej
Vill du ha någon just nu? jag vill alltid ha någon ;)
Saknar du någon? kanske de kanske
Vad skulle du helst ta med dig till en öde ö? en rolig typ, en dator, en mobil, en yatch, en gps och en kista full med mat godis och glass :))) och en solstol och ett parasoll, och en bikini och solglasögon, och trådlöst internet
Tycker du den här listan är rolig? ja klar. typ assssroligaste evaaaah!
Önskar du att det här var sista frågan? nej alltså, jag ser ju att det inte är det
Hur långt tid tog det för dig att göra den här listan? typ asssslång tid... cirkus 2 timmar alltså 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0