090906

god dag! vaknade vid kvart i elva idag av ett det var ett himla liv.
familjen trodde att milton hade blivit ormbiten. lilla plutten va helt svullen runt munnen, och hade värsta röda bettet över läppen, och så såg han helt drogad ut. och det har varit en huggorm här i området på olika tomter, så mammsen och syster åkte till veterinären. jag la mig i sängen igen och kollade gamla roliga videosar på min mobil. haha, fyfan vad jag saknar sofia! <3
har käkat frulle och duschat, och fixat naglarna lite. ska snart klä på mig och shit, och sen äre dans som gäller. balett och jazz. wihue, skitkul! asså, ja va inte ironisk, det är askul. gud, har nästan lite bråttom nu, tror jag.
ska checka när ja måste åka. hare gött!


världens finaste johanna i fredags! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0