asssssssbra

god dagens! wiihue, är verkligen på suuuuperbra humör. eller inte!!!!!
allt är bajs, men jag bloggar ändå, hihi, för jag vet att ni vill läsa iaf.

kvällen igår va mucho nais. vi kom dit, va typ lite folk där jag kände igen här från tumba, det va musik, vi körde ett drickspel och massa sånt shit. marcus gulleungen från min förra klass kom, och jag blev ju assssshappy såklart (a) haha nej men de va kul att träffa han, har ju inte gjort de sen skolavslutningen, vad jag vet....
snackade med massa urgulliga tjejer och sådär, och de va typ allt.
snackade med callmar i teeelen, göllekille.
vi drog hem vid typ halv fyra, och tur som vi hade så gick nattbussen hem, så vi slapp gåååå.
snatta och sofia sov ju här, så vi typ käkade chips och godis när vi kom hem, och snackade, sen kollade vi på film i fyra minuter innan alla däääckade total. haha så jävla trötta.
'vaknade' vid sex imorse av typ tuuuusen samtal men halvsov juh så svarade inte.
sen vaknade vi vid tio och då hade jag typ 16 missade samtal och 14 sms. wuuhue.
sofia och snatta har precis dragit, så nu sitter jag hääär, som ni kanske märker.
ska snart duscha, och sen ska jag chilla hela dagen long.
vi hörs senare!


Kommentarer
Postat av: Anonym

aa men det finns ju en anledning till dom 16 missade samtalen och dom smsen!

2009-09-26 @ 18:59:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0