dagen efter

tjuhue. sitter här och dricker cola och bloggar på sofias skoldator. najs.
vi har myst hela dan, kollat film och såntdär. bara jag johanna och leslie kvar nu. och såklart fia, haha hon bor ju här. ja, vi har inte gjort så mkt som sagt, bara degat.
ikväll blire typ fest igen, de är naize. med johanna nu. ohyes!
undrar nu vad johanna och leslie gör där uppe, haha. hon skulle ju komma ner igen.
kanske ska gå upp och titta. eller.. ja vet inte om jag vågar faktiskt :o
jag tror jag stannar här nere.
gud, borde typ dra mig hemåt snart.
pussar

Kommentarer
Postat av: D E L L A

sv; Tack själv!

Allt bra då? :)

2009-09-12 @ 19:02:37
URL: http://dellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0