dancing queeeeeen

tjabah! sitter och lyssnar på musik och har precis gjort mig i ordning. ska ju på dans snart, ofc.
balett och jazz idag, de är najs. iofs är baletten jävligt seg och inte så kul, höhö det ser bara roligt ut, och det brukar vi garva åt (a) ja, jag kan verkligen inte hålla mig när vi står där och hoppar som...hästar(?) framför spegeln, och så tittar jag på louise. aja, det är assssbra träning iaf.
somnade jävligt fort igår, va tydligen tröttis.
jööhste, idag måste jag plugga jäääävligt mkt samhällskunskap. prov på tisdag, uhuh. jag fattar verkligen inte mkt asså, ni vet regeringen och riksdagen. det är inte lätt asså!
men nu ska jag dra så, hare gött äääässssooww!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0