dissar idag

förlåt allihopa som jag har dissat på t-fonen, men jag orkar verkligen inte snacka nu.
känner mig helt seg och depp, ont i huvudet och astrött. ska nog ta en dusch nu, sen dricka masssa te och myyyyyysa gal1. blir nog nåt mer inlägg, men inte många skulle jag tro.
om ni vill så får ni smsa, för jag kommer ju svara nångång. kanske bara inte nu på direkten läääähksom.
måste trycka på teven nu också, så den är on när jag är klar i duschen. yes, min tv tar typ en kvart att sättas på, serri, aslång tid. fett irri juh, får ju vråldamp tööööp.
haha, igår va min internet status 'tillfredsställande'. låter det inte lite knaz. jaa, tycker ja määä.
klart slut!


miss it vääääry mucho!
ja vet att vi är tyffaste som gör ström in tha puuul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0