dissare

drygisar!
palla människor som är fett dryga och dissar, och ja vet inte vad.
liksom här är man trevlig, så får man bara onda blickar eller feta dissar tillbaka.
oschysst asså. sånt gillar vi inte.

klädproblem!
jag hatar att välja kläder tidigt på morgonen när man ska till skolan.
man hittar inget att ha på sig, det är stökigt och stressigt, och man hittar ingenting!
jag önskar mig fortfarande min och fias fantasigarderob, som väljer ut ursnygga matchande outfits varje dag åt en, och alltid nåt man känner för. snälla någon, uppfinn en sån!

fel sak, fel tillfälle!
haha jag hatar att säga fel saker vid fel tillfälle. eller överhuvud taget säga fel sak.
när man inte vet nåt, så säger man en sak, så har man helt plötsligt sagt något jättedumt och pinsamt.
haha sånt är jag tydligen bra på, och gjorde exakt så för en liten stund sen.

svininfluensan!
varför har en kommit för? varför ska den finnas? alla är rädda, oroliga, och folk dör. uscha!
det blir ju bara kaos. jag är själv fett rädd, en har ju dött här i sverige nu.
tack och lov finns de vaccin, men man vet ju aldrig när man får den läskiga sprutan.
tummen ner för svininluensan.

blev bara lite dissa nu, palla inte hissa nåt.
ska titta lite i min garderob nu, så jag kanske har en aning om vad jag ska ta på mig imorn.
sen ska jag sova.
puzzizar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0