hiss & diss




härmapor - yes, sånadär jobbiga typer som ska göra allt som nån annan gör. aldrig komma på nånting eget när det gäller nånting, assssjobbigt och tråkigt juh!

- gamlingar - visst, det finns jättegulliga supertrevliga gamlingar som alltid är glada och snälla. men jag hatar såna som tror att dom får gå före på bussen fast dom inte har bråttom, eller klagar på att man har fötterna på sätet på tåget fast dom inte ens ska sitta där. om dom skiter i det så lever dom längre.
så klagar dom alltid på att allt va bättre förr. ja men synd för dom att deras ungdom är över och dom snart ska dö. om vi ska ha respekt för dom måste väl dom ha respekt för oss!

- tråkig garderob - yeeees, som min, har tröttnat på alla kläder, och behöver verkligen uppdatera min garderob groooooowt mkt. men the problem är att jag inte har money för sånt, så då får man gå i sina tråkiga kläder. buhu, jag vill shooooooooppa!

- konstigt väder - ja, tummen ner för konstigt väder. på morgen fryser man häcken av sig och tar på sig massa sköna kläder, och sen när man ska hem från skolan äre asvarmt typ.
antingen vill man kunna gå i shorts och linne, eller jeans uggs skinnjacka halsduk och vantar, inget jävla mittemellan så det blir ännu svårare att välja kläder. nej, feeeeeetdiss på det.



- göööölliga pöjkar - ja, såna som finns där som söta vänner, alltid. dom drygar inte, dom retas inte, dom är bah allmänt sociala och pratar ut med en. supergöölligt av dom juh. sånt gillar vi.

muuuuusic - inga kommentarer

- schnygga bilar - yeaaah baby, finns så jävla mkt snygga bilar. ohyes, ska ha fett många när jag blir stor, och min kille mååååste ha fin bil, hihi. ja, hummer, ferarri, porsche, a, typ dom jag kan (a) nej, lite fler, men dom är faan hetast. asså en snygg bil, de ger fan status. tänk och glida runt i innerstan med värsta knall/baby - rosa hummern. RESPEKT! yes, we like!

de va allt för nu, orkar ingeeee mera. puzzi


 


Kommentarer
Postat av: adam lagerström

härmapor, håller med ! Va dig själv bara, är min åsikt om hur man ska vara



http://adamlagerstrom.blogg.se

2009-09-19 @ 01:02:22
URL: http://adamlagerstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

bra de :)

ja har lagt t dej me sötnosa

2009-09-19 @ 08:14:41
URL: http://baraeemmys.blogg.se/
Postat av: Linda

musiken är allt <33

jättefin blogg!! :D

2009-09-19 @ 09:30:02
URL: http://lindaadela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0