Draft: Sept. 21, 2009

tjena såhär på kvällskvisten! (haha ett ord johannis brukar säga)
kvällen har vart assssmys. borde egentligen pluggat, rätt mkt. men hade ingen ork, och inget minne. asså ja, jag hade helt totalt glömt bort det. uuppsi.
iiii aaaalllaaaa faaaall. känner mig fett sämst, eftersom att jag börjar åtta imorn, och har inte valt kläder eller nånting, och klockan är redan halv tolv. uschabuscha. jag måste skärpa mig.
jag kommer aaaldrig hinna imornbitti. måste liksom åka tjugo över sju, gå upp senast sex och ja, kan ju lika gärna sitta vaken hela natten. nej men allvarligt, kommer va död imorn.
så om jag kommer med värsta fula typ slapp - ghetto kläder, så äre för att jag hade stressigt och inte orkade, eller nåt sånt.
tänkte sätta på en film nu att somna till. mööööhsii.
ska till tandis imorn, buhuhu. i hate it. serri, så hemskt. dom är så hårdhänta och så. näe, fy för tandläkare.
jööööhste, micke är bääähst som lånar ut sin gamla soooony ericssooooon till moi. wiihue, blev asssshappy.
pallar verkligen inte med min rosa fucking uppfällbara samsung. så himla jobbig. speciellt att smsa med. näe, tummer ner för den, och tummen upp för sony. iofs ären klart inte nyaste, men det hade jag inte väntat mig och jag menar, det är toppen iaf. hoppas mitt minneskort funkar där i, så kan jag lyssna muuusic igen. awesome isf.
men nu borde jag verkligen stänga av och hoppla i sängen.
kommer nog somna på företagsekonomin imorn. aja, vi märker.
sov gööölligt alla finfina läsrare. we love each other huh?! <3333333


assssbra låt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0